joi, 26 februarie 2009

Fugi la teatru : "Hipioţi şi Bolsevici"

Puţin răcit în prima zi cu soare...Nu m-ar fi ridicat nimic din pat, ci doar această piesă de teatru...Sincer să fiu parcă încep să fiu din ce în ce mai dependent de teatru...Nu am fost la nici o piesă proastă, chiar dacă am fost la foarte puţine...Actorii,regizorii,scenografii mi se par minunaţi, adevăraţi magicieni ai timpului...La câţi bolşevici sunt în România, nu ştiu câţi mai aleg şi teatrul ca pe o cale de iluminare :D şi nu doar masonerii, şmecherii sau alte kkt-uri de escrocherii :D...Bine că nu fac parte din nici măcar o organizaţie momentan :D...Aş fi ţipat şi eu "JOS SISTEMUL, JOS GUVERNUL" :D, dar m-am gândit să nu stric piesa :D...Dacă mai auzeam o voce în afara actorilor, mă prăpădeam de râs, încă puţin îmi mai trebuia...Am observat că poţi să faci o mulţime de oameni să râdă doar cu un simplu cuvânt : "FUTUT"...Acum dacă ai începe să-i "fuţi" pe toţi le-ai schimba starea...Acum trebuie să arunc un ochian şi pe "Legendele dacilor liberi"...După acest spectacol am simţit cum am plecat sănătos...Recomand...
http://hipiotisibolsevici.wordpress.com

Hipioti si Bolsevici - Ce se taie nu se fluiera